انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو
اینم یه شعر عالی دیگه من رو که دیوانه میکنه - بهار بارانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

بهار بارانی

اینم یه شعر عالی دیگه من رو که دیوانه میکنه (چهارشنبه 87/10/25 ساعت 12:7 عصر)

ببار بارون ببار بارون                    دلم از زندگی خونه
دیگه هر جای این دنیا                    برام مثل یک زندونه
        *********
        *********
ببار بارون که دلگیرم                  ببار بارون که غمگینم
خراب حال من امشب                  دارم از غصه میمیرم

        *********
        *********
ببار ای نم نم بارون               ببار امشب دلم خسته است 
ببار امشب دلم تنگه                همه درها بروم بسته است

        *********
        *********
ببار ای ابر بارونی                       ببار و گونمو تر کن
مثله بغض دل ابرا                  بباراین بغض و پرپر کن

        *********
        *********
نه دستی از سر یاری                    پناه خستگی هام شد
نه فریاد هم آوازی                        غرور خلوت ما شد

        *********
        *********
نه دل گرمی به رویایی              که من هم بغض  بارونم
نه امیدی به فردایی                       که از فردا گریزونم



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: مهدی رحیمی

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    عشق
    اینم یه شعر عالی دیگه من رو که دیوانه میکنه
    قصیده ای از حمید مصدق
    دلتنگیها ...
    رهگذر غریب
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 14516 بازدید
  •   درباره من
  •   لوگوی وبلاگ من
  • بهار بارانی
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من